Aktuální projekty

Šablony OP JAK pro ZŠ Orangery II

byl spolufinancován Evropskou unií. 

V rámci projektu Šablony OP JAK pro ZŠ Orangery II financujeme personální podporu – školního asistenta. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem. Dále financujeme další vzdělávání pedagogických pracovníků – učitelů a vychovatelů. Dále projekt financuje doučování některých žáků.

Cíl projektu:  

  • Prosazovat rovný přístup ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání a odborné přípravě a jejich úspěšnému ukončení, a to zejména v případě znevýhodněných skupin, od předškolního vzdělávání a péče, přes všeobecné vzdělávání a odborné vzdělávání a přípravu až po terciární úroveň, jakož i vzdělávání a studium dospělých, včetně usnadnění vzdělávací mobility pro všechny a přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením.

  • Zvýšit kvalitu, inkluzivitu a účinnost systémů vzdělávání a odborné přípravy a jejich relevantnosti pro trh práce, mimo jiné i uznáváním výsledků neformálního a informálního učení, s cílem podpořit získávání klíčových kompetencí včetně podnikatelských a digitálních dovedností, a prosazováním zavádění duálních systémů odborné přípravy a učňovské přípravy.

Registrační číslo: CZ.02.02.XX/00/24_034/0010003

Další projekty

 

Zdravé děti ve zdravém prostředí II DOT/82/02/003477/2024

  • Realizace projektu: 1. 1. 2024 do 25. 11. 2025
  • minimalizace rizikového chování
  • podpora pozitivního klimatu ve škole
  • předcházení šikany a závislostního chování
  • prevence syndomu CAN
  • Za finanční podpory Magistrátu hlavního města Prahy

 

Hope4schools

O projektu Hope4schools

Projekt je spolufinancován Evropskou komisí v rámci projektu Erasmus +:
Zdraví, otevřenost a prosperita ve vzdělávání pro školy 2021-1-RO01-KA220-SCH-000024401 

Projekt trvá 24 měsíců a to v období od 1.1.2022 do 31.12.2024.

 

Zaměření projektu Hope4schools

Poskytnout zaměstnancům školy, žákům a nevládním organizacím dostatek relevantních informací k rozvoji nových kompetencí: porozumění psychického zdraví, zlepšení zdravé asertivní komunikace, zvýšení odolnosti při zvládání stresových situací za využití tréninků a workshopů.Dále poskytnout zaměstnancům školy, trenérům a rodičům tipy a rady, jak mluvit s dětmi o pandemii nemoci Covid -19, o psychickém zdraví a pocitu well-being (obecné pohody) skrz interaktivní digitální nástroje.Zahrnout nové online vzdělávací metody (online zdroje a osvědčené postupy) použitím digitálních technologií (Kahoot, Jamboard, Nearpod, Padlet, Canva, Mentimeter, atd.) a jejich přiblížení učitelům a žákům.Rozvinout kulturu well-being napříč celou školou. Podpořit její akademický rozvoj ukotvením well-being metod ve školním strategickým plánu.

 

Výsledky projektu

Well-being metodika  (methodology) pro zaměstnance školy a žáky s novými strategiemi v tomto ohledu
Online depozitář obsahující užitečné zdroje,tipy a rady, nástroje a techniky pro školu, žáky i rodiče
Osvědčené postupy pro podporu well-beingu pro zaměstnance školy a specialisty

 

Newsletters:

  • newsletter 1 CZ
  • newsleter 2 CZ
  • newsletter 1 ENG
  • newsletter 2 ENG

Sledujte nás:
https://hope4schools.eu/
https://www.facebook.com/Hope4schoolsErasmusPlusProject
https://www.linkedin.com/company/hope4schools-project